Inför Roadtrip 2012

Så här dygnet innan blickar jag ut över förutsättningarna inför det som kommer att bli den mest hisnande semesterveckan på knappt tre år. Vi börjar imorgon, kör 13 mil norrut. Till Träleberg, Lysekil. 2-bäddsstuga på camping av det ytterst primitiva slaget. Det ska vara traditionellt pissväder under veckan, ryktas det om, men första dygnet verkar starta gott.



Ingen packning är ännu genomförd och hur ett liv på 14 kvadrat kommer att te sig är för mig okänt. Det enda som beretts plats so far är nedanstående:

 
Övrig packning ska klarna under kvällen. Stort minus att det blir den stora resväskan. Den, tillsammans med ovanstående flak, täcker ensamt 10 kvadratmeter. Som sagt, allt ska klarna under resans gång. Vi börjar imorgon. Ni följer allt här, på min blogg med start imorgon. Är ni redo?
 

Jag är definitivt inte det, ännu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0