Min kommande semestervecka

Jag hade semester i knappt tre veckor (Summerburst och Spanien bland mycket annat!), jobbar två veckor och nu på söndag är jag ledig en vecka på nytt. Då blir det semester utöver det vanliga - roadtrip genom Sverige.
 
Jackie blir mitt följe och vi börjar trippen på söndag eftermiddag - då är första stopp Lysekil. Vi jobbar oss sedan inåt landet, mot Gränna, Bogölen (familjens torp), ner till Helsingborg via Ljungbytrakten och senare till Båstad, Halmstad, Varberg (Jackies stuga) för att sedan återvända lördag kväll.
 
Trippen kan ju komma att förändras under tidens gång och vi är toköppna för dessa förändringar. Boende kommer vara av det primitiva slaget, campingstugor i vårt vackra land och hos bekanta/sommarställen
 
Ni följer vår vansinniga tripp på fyra Ford Fiesta-hjul HÄR, på min blogg där daglig uppdatering är den yttersta ambitionen. Håll till godo från söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0