Idag är allt annat obetydligt

                       
              
                                      

Fotbollsförluster, migrän, stress på jobbet, irriterande kunder, ösregn och en utmatthet och trötthet utan dess like. Inget, tamejfan ingenting, betyder ett skit idag. Det enda som betyder något är det lilla mirakel ni ser på bilden. Han heter Oliver Nicolás Gonzalez Eriksson och föddes igår kväll 19:00 på ett sjukhus i södra Spanien. Jag känner obeskrivlig stolthet. Framförallt för min syster som, trots en jobbig förlossning, till slut kämpade sig igenom den på bästa vis. Stort grattis till syster, och numera mamma, Emma och pappa Nico. Men lika mycket grattis till mig; äntligen fick jag bli morbror. Jag är så stolt nu att allt annat är totalt ointressant och av noll värde.

Jag älskar dig oerhört mycket, Oliver. Välkommen till världen. På dagen om en månad får jag äntligen hålla i dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0