Ni vet den där känslan?

Pekfingret bara rycker och rycker. Vad fan beror det på? Nervryck. Blir inte klok på det. Nu har det hållt på i två dygn. Bedrövligt. Tidigare har det varit långfingret som hållt på så där. I flera veckor. Fy fan, något att uppsöka läkare för? Nej, jag är inte sån. Men vet hur många som helst som skulle kunna göra det. Dårar. Mad ones.

Mackan till Sandviken idag, eller möjligen imorgon. Har ännu inte fått förklaring på varför. Känns inte som det där stället man spontant åker till mitt i veckan och/eller väljer att göra någon typ av praktik. Hoppas han får betalt.

Schemalagt att vara ledig var fjärde onsdag. Det är imorgon det. Lägg därtill röd dag på torsdag och jag har en helg mitt i veckan. Det smakar det. Synd att jag missade att ta ut komp på fredag. Men vissa smällar får man ta. Och den här tar jag.

IT-folket på GP kan vara det bästa en IT-avdelning någonsin har skapat. Bra inledning med nya leverantören. IT-folket har ju inte som signum att vara service minded men Tieto levererar, trots stora problem i inledningen.

Ikväll: Hemmamatch mot Gårda. Sista chansen för att uppnå CL-kval 2020. Jonsereds IP. 19:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0