Bara för att

Skyways och City Airline i konkurs. Tråkigt, kan jag känna. Åkte med City Airline i augusti till Barcelona. Bra där. Mycket bra. Men flygbolag som är lite billigare är alltid bräckliga. Egentligen bara Ryanair som klarar stormen. Kom inte dragandes med Norwegian, dom är fan inte lågpris. Inte till Malaga i alla fall. Så att eeh..vad vill jag ha sagt? Ingenting, mer än att det är ett faktum.

Stefan Holm säger att han får ta bilen istället. Dåre! Finns väl andra alternativ, även om SJ kanske förbrukat hans förtroende. Det har jag, på alla sätt, yttersta respekt för.

Vad säger ni? Jag kanske ska pynta bloggen med dagens outfit dagligen? Så det blir lite snurr här. Eller nej, det var ju en fruktansvärt dum idé nu när jag tänker efter.

I höst och vinter händer grejer. Det har jag bestämt. Snart är det dags för den slutliga dekadensen. Återkommer kring vad Den Slutliga Dekadensen innebär.

Ikväll köps årets första snus. Då vet man att sommaren vilar runt hörnet. Bara kämpa. Lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0