Mitt dåliga nikotinsinne

 

 

Sommaren står för dörren och med det snusbruket. Jag har inget egentligt beroende förutom att jag KAN DÖDA för en öl ibland. Men, nej. Inget problem. Nikotin har aldrig fastnat hos mig som ett måste trots de gener jag rent logiskt borde ha för detta.

Jag har tidigare haft som tradition att snusa juni-september men jag gör en liten tjuvstart. Igår började det, igen. Den skicklighet jag besitter att abrupt sluta så snart det blir rödaktiga löv på marken är på många sätt överväldigande. Direkt, stopp. När hösten sköljer över. Men nu kör vi igen. Varför Mini? Jo, jag är fortfarande i en tonårsfas där nikotin ger mig kräkningar och Mini är en inkörsport som ger ett fint buzz. Som jag brukar säga, du går inte på heroinet direkt.

Varför överhuvudtaget? Jo, snart 23 år gammal letar jag fortfarande efter en identitet. Och sommarsnusandet är en stor del i sökandet. Men hörrni, jag har inget problem och om jag haft det skulle jag fått nikotinabstinens för länge sen. Är ni okej med detta? Bra. Förresten Jackie, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0